Szukaj

Dostawa / Zwroty

DOSTAWA 

Po przyjęciu zamówienia i wysłaniu do Kupującego potwierdzenia przyjęcia zamówienia, czekamy 5 dni roboczych na otrzymanie płatności na nasze konto. 

Po otrzymaniu płatności przechodzimy do realizacji zamówienia. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w powyższym terminie, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

Czas realizacji zamówienia, czyli przygotowanie i przekazanie go w ręce dostawcy to 3 dni robocze, chyba że na stronie produktu, który zamawiasz, podany jest dłuższy czas oczekiwania. Do czasu realizacji zamówienia należy dodać czas dostawy, który zależny jest od adresu Odbiorcy zamówienia oraz wybranej firmy dostawczej. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy wybranej przez Klienta podczas procesu zakupu produktu.

Po przekazaniu paczki w ręce kuriera Zamawiający otrzymuje maila informującego o przewidywanym terminie dostawy. Klient ma prawo do wglądu w stan swojego zamówienia za pośrednictwem numeru nadania przesyłki, informację może również uzyskać telefonicznie we właściwej firmie kurierskiej.

Przesyłki na terenie Polski:

- kurier DPD lub DHL (15zł)

- inPost (12 zł)

Szacunkowy czas dostawy paczki na terenie Polski to 1-3 dni robocze.

Przesyłki poza granice Polski:

- kurier DHL – cena dostawy zależna od adresu dostawy (od ok. 60 do 200 zł)

Szacunkowy czas dostawy na terenie Unii Europejskiej to 5-10 dni roboczych, do krajów spoza Unii Europejskiej: 10-15 dni roboczych. Proszę pamiętajcie, że na pocztę międzynarodową ma wpływ wiele czynników jak duże odległości, opóźnienia celne, czy święta zagraniczne, więc czas dostawy w niektórych przypadkach może ulec wydłużeniu. 

Przy zamówieniach międzynarodowych prosimy o branie pod uwagę przepisów celnych obowiązujących w kraju Odbiorcy przesyłki, ponieważ MOWS nie może i nie będzie ponosić odpowiedzialności za podatki, opłaty, straty lub szkody będące wynikiem przetwarzania paczki za pośrednictwem tego systemu. Wszystkie paczki do Klienta wysyłane są z Polski. Może być konieczne uiszczenie dodatkowych opłat celnych lub podatków przez Odbiorcę w celu otrzymania paczki. Wysokość ewentualnej opłaty zależna jest od prawa i przepisów kraju zamieszkania Odbiorcy przesyłki. Poczta międzynarodowa może być przechowywana przez organy celne do 4 tygodni.

ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie w obowiązującym prawem Klient ma prawo do zwrotu zakupionej przez Internet rzeczy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu bez konieczności podania powodu. Aby dokonać zwrotu należy wysłać maila na adres: contact@mows.pl (szczegóły w zakładce "Regulamin sklepu").

Każdy mail zostanie rozpatrzony maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, a zwrot należności dokonany na podane konto w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od Umowy. 

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Polityka zwrotów i reklamacji trwa 14 dni od daty otrzymania produktu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów